Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSСубота, 03.12.2016, 15:36

Одеський дошкільний навчальний заклад «Ясла – садок» №112

Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Наше опитування
Чи задоволені Ви садком?
Всього відповідей: 35
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив
Погода
Календар свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Музична гра

Використання музичної гри в навчально-виховному процесі.

Музичну гру здавна успішно використовують з метою інтенсифікації процесу навчання і виховання дітей, особливо дошкільного та молодшого шкільного віку. Музична гра дітей – це полідіяльнісна модель, у якій інтегруються гра, навчання, праця, спілкування, експериментування для спрямування особистості на досягнення нового результату. Вона ж є моделлю такого навчально-виховного процесу, де звичайні завдання стають бажаними і творчими завдяки багатьом можливим ролям, функціям, ігровим подіям, діям, шляхам слідування мети, а головне – створенню щораз нових і цікавих продуктів.

Музична гра може бути формою організації навчання, методом набування і закріплення знань, засобом виховання морально-вольових якостей. Практика показує, що будь-яке завдання у музичному мистецтві діти сприймають як гру. Діалектика музичної гри полягає у тому, що за її очевидною розважальністю, забавлянням – сувора підпорядкованість обраному педагогічному задуму, про який діти можуть і не здогадуватися, граючи з радістю, творячи від душі. Педагогу ж відомо, які цілі реалізує кожен елемент ігрових завдань, які дії можна очікувати від дітей кожної вікової групи, які музичні матеріали подавати у вигляді гри, як організувати процес ігрового спілкування, як послідовно ускладнювати рекомендовані вправи, аби створити умови для повноцінного художнього розвитку дітей. Така спрямована в навчально-виховне русло музична гра допоможе дітям ознайомитися у дії з новими поняттями, позбавить нудного заучування певних формулювань та забезпечить формування готовності до впровадження набутих знань у творчості.

Ігрові правила у такій музичній грі мають бути спрямовані на те, щоб виявити, хто:

а)генерує найкращі ідеї – в обмеженому умовами, метою і завданням гри діапазоні;

б)швидше, оригінальніше та ефектніше виконує завдання;

в)найповніше проявляє свої творчі здібності.

Переможцям гри слід надати право здійснити «призові» музично-естетичні дії: наприклад, отримати «скрипковий ключ» і «відчинити двері музиці», диригувати дитячим оркестром, замовити виконання улюбленого твору, бути ведучим нової гри або її автором тощо.

У музичних іграх діти використовують знання й уміння, які отримали на музичних заняттях або уроках музичного мистецтва, у процесі вивчення інших дисциплін, аналізу власного життєвого досвіду й інших доступних джерел інформації.

Найкращі педагоги постійно використовують музичні ігри на заняттях з музики та уроках музичного мистецтва. Упровадження музичної гри в освітню практику дає змогу змінити одноманітну навчальну роботу репродуктивного характеру на цікаву і привабливу. При цьому гра не має вигляду суто розваги або перепочинку від інтелектуальної праці. З огляду на це можна стверджувати, що така форма музичного заняття або уроку є не лише можливою чи доцільною, а й, що дуже важливо, культурно ціннісною.

 

(Матеріал взятий з щомісячного спеціалізованого

 журналу «Музичний керівник)



Зробити безкоштовний сайт з uCozЯндекс.Метрика
Copyright MyCorp © 2016
Белый каталог сайтов Рейтинг@Mail.ru QWW